Share Week - a Ty jakie blogi czytasz?

Dowiedziałam się dzięki krollewnie o Tygodniu Dzielenia Się ciekawymi blogami. Bardzo podoba mi się jej wyrażenie, że z blogami to jak z "wpadaniem do dobrego znajomego na kawę", nawet jeśli się w życiu nie widzieliście. Oto moje ulubione blogi. Podzielcie się swoimi w komentarzach.




Jest kultura  - autor inicjatywy ShareWeek, gdy czytam jego posty i komentarze czytelników, to wiem, że kultura jest baaardzo żywa i dobrze się ma!

Krollewna – znamy się z Olą osobiście jeszcze z czasów liceum. Lubię tu zaglądać po ciekawe tematy, czytać o wyzwaniach macierzyństwa i jego nieoczywistych plusach 
Edyta Zając – blog o psychologii, planowaniu, równowadze w życiu. Oprócz ciekawych tematów, wyzwań miesiąca, staranności i dbałości o czytelnika, jest też piękny graficznie.

Life & Coaching - Dorota jest coachem, psychologiem, aktywnie działającą kobieta, pisze nieczęsto, ale jak już napisze, to starcza na długie przemyślenia, tak jak ostatnio "Rozpadamy się i jest fantastycznie ???"

Matko jedyna – szalona matka dwojga dzieci, śmieję się za każdym razem, gdy czytam i podziwiam autentyczny, soczysty język i zdrowe podejście do życia.

Zorkownia - czytanie tej strony wymaga zwolnienia tempa, namysłu i odpowiedniego momentu, tak jak temat odchodzenia i bliskości, którego dotyka autorka. Poruszający!


Już przypomniało mi się 5 kolejnych, więc zakończę na tym:) Wyszły mi dwa blogi związane z psychologią, dwa rodzicielskie (choć mamą nie jestem, ciekawe), jeden o kulturze i jeden o .. dobrym życiu i umieraniu. Podoba mi się taka równowaga.

A wy co czytacie?

Etykiety: